Weź pod uwagę, że ludzie nie do końca chcą kupić to, co tworzysz. Bardziej kupują to, co twój produkt sprawia – czyli to, jak się poczują, gdy za niego zapłacą. Kupują emocje.

Jeśli możesz za sprawą swojego produktu dostarczać ludziom przynależność, więź, spokój umysłu, status społeczny lub inne pożądane emocje, jest to znak, że tworzysz coś, co faktycznie jest wartościowe.

Jako firma powinniśmy zawsze mieć w głowie pytanie: „Kim chcę, aby stał się mój klient?”. I dostarczać oraz tworzyć takie doświadczenia, które kreują odpowiednie osoby.

Twórz produkty i usługi, które są dla klienta konkretnym doświadczeniem.

Ponadto:

  1. Twórz historie. Dostarczaj autentyczne historie swoim klientom. Niech widzą jak wykorzystywanie twoich produktów lub usług wpływa na otoczenie. Wskazuj drogę i zachęcaj do bycia liderem.
  2. Twórz więzi. Ludzie chcą, aby inni ich dostrzegali i znali – chcą budować więzi. Chcą być częścią czegoś większego. Tak jest bezpieczniej, a przy tym dostarcza to również wiele radości.

Postaraj się wpleść te elementy w swój biznes.

0